بهترین هدفونهای بیسیم اپل
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۶۲۹۹
امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، هدفونها و ایربادهای بیسیم زیادی وارد بازار شده که هر کدام دارای قابلیتها و عملکردهای متفاوتی است.
به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هر روز هدفونها و ایربادهای بیسیم زیادی به بازار عرضه میشود که هر کدام دارای ویژگیهای خاص خود است؛ استفاده از هدفونهای بیسیم، بهترین روش برای گوشدادن به موسیقی یا برقراری تماس تلفنی در حین راهرفتن و رانندگی است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
ایرپاد ۲ اپل در دو مدل بیسیم و سیمدار در بازار موجود است؛ ایرپاد ۲ بیسیم اپل دارای جعبه بسیار کوچکی است که به راحتی در جیب جا میگیرد. این دستگاه از طریق یک کلیک به آیفون و از طریق بلوتوث به تلفنهای همراه اندرویدی متصل میشود. از ویژگیهای قابل توجه هدفون جدید میتوان به مقاومت آن در برابر نفوذ آب و قابلیت از بینبردن نویز اشاره کرد. این دستگاه با دستیار صوتی سیری (Siri) سازگاری دارد و فرامین صوتی را از این طریق اجرا میکند. قیمت هدفون بیسیم اپل ۱۹۹.۹۹ دلار ارزیابی شده و شارژدهی آن پنج ساعت است.
سرفیس ایربادز مایکروسافتسرفیس ایربادز مایکروسافت (Surface Earbuds) دارای ظاهری متفاوت است؛ این دستگاه به گونهای طراحی شده که از چهار نقطه به گوش متصل شده و به راحتی در گوش قرار میگیرد. به منظور کار کردن با این نوع هدفون نیازی نیست به صفحه نمایش تلفن همراه دسترسی داشته باشید، بلکه تنها با لمس هدفون میتوانید کارهایی از قبیل کم و زیاد کردن صدا، تغییر موسیقی یا توقف و پخش آهنگ را انجام دهید. در هر کدام از هدفونهای این دستگاه دو میکروفون وجود دارد؛ بنابراین کیفیت صدای آن بسیار خوب است و صداهای مزاحم محیط اطراف به خوبی حذف میشود. شارژدهی این نوع هدفون هشت ساعت بوده و قیمت آن نیز ۲۴۹ دلار است.
ایرپاد پرو اپلایرپاد پرو اپل (AirPods Pro) در برابر نفوذ آب و تعریق مقاوم است و به خوبی داخل گوش قرار میگیرد؛ هر کدام از ایرپادها دارای دو میکروفون بوده که به بهبود کیفیت صدا و حذف صداهای محیط اطراف کمک میکند. این هدفون دارای قابلیت شارژ بیسیم بوده، از فرامین صوتی دستیار هوشمند سیری (Siri) پشتیبانی میکند و دریافت پیامک جدید را به کاربران اعلام میکند. شارژدهی ایرباد اپل پنج ساعت است و قیمت آن ۲۴۹ دلار ارزیابی شده است.
پیکسل بادز گوگلپیکسل بادز گوگل (Pixel Buds) دارای ایربادهای گرد و کوتاه است و بسیار سبک به نظر میرسد؛ این ایرباد به راحتی در گوش کاربر قرار میگیرد، از دستیار گوگل پشتیبانی کرده و فرامین صوتی را اجرا میکند. پیکسل بادز از فناوری از بینبردن نویز بهرهمند نیست، اما به صورت خودکار صداهای محیط اطراف یا نویزهایی را که ممکن است به گوش کاربر برسد، تنظیم میکند. این دستگاه تا فاصلهای حدود ۹۰ متر میتواند به تلفن همراه کاربر متصل بماند. شارژدهی پیکسل بادز گوگلپنج ساعت است و در بهار سال ۲۰۲۰ با قیمت ۱۷۹ دلار وارد بازار میشود.
کد خبر 399839منبع: ایمنا
کلیدواژه: هدفون تکنولوژی گجت اپل سال 2019 تازه های تکنولوژی ایرباد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
قطبالدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
ایسنا/اصفهان قطبالدین صادقی با بیان اینکه اصفهان در تئاتر، صاحب یکی از سنتهای بسیار درخشان است، گفت: برای احیای تئاترِ اصفهان به خلاقیت نیاز دارید، باید کار کنید، پژوهشگر میخواهید، به کُننده نیاز دارید و بدانید که بالاتر از حمایت نهادها، ارادۀ فردیِ آدمها و روشنبینی هنرمندان است که اهمیت دارد.
این پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: آنتونی گیدِنز (جامعهشناس و روانشناس) دربارۀ بازیابی هویت فردی و اجتماعی که قطعاً هویت فرهنگی را نیز شامل میشود جملۀ درخشانی دارد که باید به آن توجه جدی کرد؛ اساس کلام او این است که اول باید داشتههای خود را دستهبندی کنید، یعنی باید مشخص کرد که چه چیزهایی دارید؟ در گذشته چه کردهاید؟ چه چیزی آفریدهاید؟ از چه تکنیکها و روشهایی استفاده کردهاید؟ و چه محتوایی تولید کردید؟ بنابراین برای بررسی هویت، ابتدا باید همۀ این موارد توسط پژوهشگران، شناسایی و دستهبندی شود؛ یعنی در مرحلۀ نخست باید بدانید که صاحبِ چه گذشتهای هستید و در این گذشته چه چیزهایی وجود داشته؟ باید آنها را شناسایی و دستهبندی کنید.
او ادامه داد: نکتۀ دوم برای بازیابی هویت از نگاهِ «گیدِنز» آن است که شناساییِ گذشته به تنهایی کافی نیست، بلکه باید برای آن دست به تولید بزنید، یعنی آن را ادامه دهید و تولیداتِ شما در راستای داشتههای گذشته باشد. اما سومین و مهمترین موضوع این است که این تولیدات باید مداومت داشته باشد، یعنی به شکلی نباشد که الآن کاری را انجام دهید و پنج سال به کار دیگری بپردازید، درواقع باید کارِ خود را پشت سرهم و مانند یک جریان سیال و پیوسته انجام دهید.
این کارگردان، نویسنده و نمایشنامهنویس، تأکید کرد: با رعایت این موارد است که شما صاحب هویت میشوید. هویت، ماندن و ساختن است نه گریختن و خاطره تعریف کردن. خاطرههای نوستالژی هیچ ارزشی ندارند، اما زمانی این گذشته دارای ارزش است که آن را زنده کنید و به واقعیتِ روز تبدیل کرده و برای آن کار کنید و وقت و عمر و ابتکار بگذارید. در این صورت میتوانید هرکاری را انجام دهید.
صادقی افزود: اصفهان از دورۀ صفویه به بعد، نشانههای مهمِ زیادی درخصوص تئاتر مردمی، تئاتر کوچه و بازار، تئاتر مذهبی، و نقالی داشته و از همه مهمتر دارای تئاتر کمیک بوده که در نوع خود در ایران یگانه است و باید دوباره احیا شود، تئاترِ اصفهان را دوباره احیا کنید، بیافرینید.
او که یکی از شخصیتهای اثرگذار در حوزۀ تئاتر و سینمای ایران به شمار میرود، گفت: نباید نشست که ابر و ماه و خورشید و فلک آماده شوند تا شما یک گام بردارید! بلکه اگر لابه لای همین مشکلات و گرفتاریها و بحرانها و گرانی، یک قدم برداشتید عالی است، اما اگر قدمی برنداشتید هیچوقت به جایی نمیرسید.
این هنرمند و مترجم اضافه کرد: آیا گذشتگانِ ما همگی در رفاه بودهاند؟ اصلاً چنین نیست. حافظ را سه بار برای اعدام بردند و آخرینبار وقتی که به خانه برگشت دخترش از ترس و نگرانی، تمام لوحهای شعر او را پاک کرده بود و بعد از آن حافظ دق کرد. در آن شرایط، او حافظ شده است. یا ببینید که چه ستمهایی به مولانا و فردوسی و دیگران شده است! اما خودشان بودند که شرایط را به سود خود تغییر دادند. چگونه؟ با کار، با تلاش و خلاقیت، با ایمان به کار خودشان، صرفنظر از تشویق و تنبیه.
صادقی گفت: من یا کارِ خود را دوست دارم یا ندارم، این کاره هستم یا نیستم؛ اما نباید منتظر باشم تا فلانی من را تشویق یا تنبیه کند. تشویق یا تنبیهِ او در من ذرهای تأثیر ندارد، من کارِ خودم را میکنم.
این استاد دانشگاه افزود: آگاهی بر زیباییشناسیِ کارم و آگاهی بر محتوای درست و آگاهی بر سازنده بودنِ تئاتر، راهنمای من است. من کاری جز این در جامعه ندارم و باید وظیفهام را بهدرستی انجام دهم. باید این تعریف در میان همه وجود داشته باشد، نه اینکه فرد منتظر باشند که فلانی قدمی برای او بردارد و یا کمکی بکند تا او بتواند روی صحنه برود و سرفهای کند! چراکه با این تفکر به هیچجا نمیرسند.
او تأکید کرد: آدمهای بزرگ منتظرِ کسی نیستند، بلکه خودشان شرایط را فراهم میکنند و در بدترین شرایط، خلاقیتِ خود را ترک نمیکنند. قبل از هر چیز با آدمهای دارای اعتقاد کافی به کارشان نیاز دارید.
انتهای پیام